31. marts 2012

Weekend!

Så er det igen blevet weekend.

Ugerne flyver afsted lige nu. Jeg vågner mandag morgen, og kort tid efter er det fredag eftermiddag. Det er stadig dejligt at være tilbage på arbejde, men det er godt nok svært at komme ind i de sager, jeg har haft tidligere. Jeg skal virkelig have gravet min viden frem.

Mine aftener har jeg brugt på at lave fotobøger. Jeg er ved at ligge allersidste hånd på en bog med fotos fra vores ferie i Paris sidste forår. Jeg er startet på en fotobog med billeder tilbage fra 2007. Det er sjovt at se tilbage og mindes gode ferier og oplevelser.

I dag har jeg nydt at være hjemme sammen med min kæreste og datter. Vi har gjort lidt rent, en helt typisk weekendbeskæftigelse. Jeg har bagt en portion boller og en brownie, så er der brød til i morgen tidlig og kage til aften.

Og nu flader vi ud i sofaen alle tre, mens vi ser Ghandi.

Hav en god lørdag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar