9. marts 2012

Ny telefon

Jeg har købt en ny mobiltelefon efter lang tids overtalelse fra min kæreste. Han mente, at jeg bestemt ikke kunne leve uden en smartphone, så nu er jeg den glade ejer af en HTC Desire S telefon.



Jeg har ikke sat mig ind i halvdelen af det telefonen kan endnu, men det kommer stille og roligt dag for dag, som jeg bruger den.


Indtil nu er jeg rigtig godt tilfreds med telefonen. Den er rigtig lækker, og touchskærmen er skøn at bruge. Jeg har bøvlet med et par simple ting som fx at kopiere mine kontakter fra SIM-kortet til telefonen, men det har jeg endelig fået løst.

Jeg tror en del af min blogging i fremtiden kommer til at ske fra telefonen. Det er jo meget nemmere end at få tændt for computeren. Men jeg skal lige have styr på billederne først, for de ser meget underlige ud på de indlæg, jeg allerede har udgivet på telefonen.

1 kommentar:

  1. Tillykke med din nye mobil. Så er du rigtig blevet en moderne kvinde ;0)

    SvarSlet