2. marts 2012

Mit nye liv!

Nu er det fredag, og jeg er glad for, at det nu er weekend. Jeg glæder mig til at par dage sammen med min lille familie.

Min kæreste og jeg spiste aftensmad efter vores datter var puttet, så vi nød at spise i god fred og ro, tale sammen og nyde et godt glas rødvin.

Jeg er i gang med at finde rytmen i mit "nye" liv med arbejde, barn, kæreste, venner og fritidsinteresser. Jeg har svært ved at finde tiden til alle de ting, jeg gerne vil nå i min sparsomme fritid, så jeg forsøger at prioritere benhårdt.

Jeg er stadig rigtig glad for at være på arbejde. Det er dejligt at kunn slippe ansvaret for min datter og "slappe af" fra alle babypligterne nogle timer. Og jeg føler endelig, at tiden fra jeg kommer hjem til min datter skal i seng føles rigtig og ikke som et stort projekt i at have kvalitetstid.

Hav en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar