12. marts 2012

Forsinkede fødselsdagsgaver

Til min fødselsdag i august fik jeg penge af mine søskende, så jeg kunne købe noget til mig selv. Pengene gemte jeg i kortet, og glemte så alt om dem indtil den anden dag. Og for ikke at glemme pengene igen, brugte jeg dem med det samme.


I HM købte jeg en fin stribet bluse. Jeg er meget vild med striber, så jeg havde svær ved at gå udenom denne her.


Koge- og bagebøger er jeg også vild med. Så jeg købte kogebogen Vild med grønt af Louisa Lorang. Kogebogen har masser af vegetarretter, både salater og tungere retter. Jeg har allerede fundet flere retter, som jeg gerne vil prøve. Bagebogen Meyers Bageri kom også med hjem. Jeg har ikke nået at læse nærmere i bogen, men jeg glæder mig til at få ideer og input til bagningen.

Også sender jeg en kærlig tanke til mine søskende og siger tak for gaverne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar