8. marts 2012

8 måneder

I dag bliver min datter 8 måneder!

8 måneder gammel i lilla farver


Jeg havde egentligt besluttet at vente en måned mere med et lille statusindlæg. Men der er sket et par store ting, som jeg vil dele med jer.

  • Min datter har sagt mama som i mor for første gang. Det var en morgen, hvor jeg lige havde sagt farvel til hende for at gå på arbejde. Også sagde hun mama, og der smeltede mit hjerte, og jeg ville helst bare blive hjemme og dikke-dikke.
  • Freden er også snart forbi. Min datter er lige startet på at krybe fremad. I søndags begyndte hun at hive sig lidt fremad med armene, og mandag fik hun koblet benene på, så det blev nemmere at komme fremad.
  • Min datter kan sidde op - næsten uden at vælte. Det er hyggeligt at sidde og trille bolde til hende, og det er en anden måde at lege med hende på end før, hvor hun lå på maven eller ryggen.
  • Og i den kulinariske ende, så er min datter startet på at spise bondebrød. Hun får bittesmå hapsere, som hun selv kommer i munden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar