13. februar 2012

Status på min plan!

I starten af januar lavede jeg en plan over nogle ting, som jeg gerne ville nå, inden jeg skulle retur til arbejde.

Og i dag vil jeg give en lille status over, hvordan det er gået.

Jeg havde følgende planer:

  • Sy flere bukser til min datter
  • Jeg har syet tre par bukser, og jeg er i gang med et par og har stof liggende til endnu et par.

  • Koge marmelade
  • Tjek, jeg har kogt både jordbær- og hindbærmarmelade

  • Lave en stor forkromet madplan
  • Jeg er kommet i gang med at lave madplaner og få bedre styr på indkøb, bruge rester og variere aftensmaden. Jeg havde en ide om at lave en madplan til fx 14 dage ad gangen, men indtil videre har jeg højst lavet for en uge af gangen.

  • Få skabt et eller andet overblik over mine kogebøger og opskrifter
  • Jeg har kun kigget lidt på programmer til at holde styr på kogebøger og opskrifter, så der mangler jeg noget. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvad jeg egentligt leder efter, så den tænker jeg videre over.

  • Få styr på mine mange fotos på computeren - det er en uendelig opgave med alle de fotos vi hele tiden tager
  • Jeg fik ret hurtigt styr på billederne fra 2011. Og jeg prøver løbende at sortere billederne fra 2012 og oploade dem til Flickr, så de er godt gemt.

  • Arbejde videre med "Barnets bog" til min datter
  • Få en fotobog med billeder fra Paris lavet færdig
  • Jeg er ikke kommet videre med hverken min datters "Barnets bog" eller fotobogen fra Paris, så der er noget at arbejde på en stille hverdagsaften.

  • Læse Giganterns fald af Ken Follett
  • Jeg er lige blevet færdig med Giganternes fald, så jeg nåede det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar