3. februar 2012

Shopping

Jeg har været ude og købe nyt tøj til mig selv. Jeg føler, det i den grad er tiltrængt, efter at have nusset rundt i de samme jeans og syv bluser i et halvt år nu. Og intet af det, føler jeg er brugbart til arbejdet længere, for det er godt nok slidt.

Så jeg har købt nye jeans, et par fra Vero Moda og et par fra Saint Tropez. Jeg har aldrig købt jeans før hos Saint Tropez, så jeg er spændt på holdbarheden.



I Pieces købte jeg t-shirten med uglen, og cardiganen er også fra Vero Moda. Jeg er meget glad for t-shirts med simple prints, så denne er et sikkert hit. Og cardiganen har fine farver og sjove flagermusærmer.


Og ingen shoppetur uden at ramme HM. Her fandt jeg en stribet cardigan, en mønstret bluse, prikket skjorte og fine sokker.


Så nu er jeg i hvert fald klar til at begynde på arbejde igen rent beklædningsmæssigt.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting, du har købt. Er særlig vild med dine Vero Moda-køb.

    SvarSlet
  2. Jeg har to par fra Saint Tropez. De karrygule bl.a. Holdbarheden er meget god, der har jeg ihvertfald endnu ikke noget at brokke mig over.
    Eneste minus er at størrelserne er forskellige afhængig af farve. Mine karrygule er f.eks. har givet sig alt for meget, mens mine sorte i samme mærke og officelt samme størrelse, er en tand for små, faktisk har jeg dem mistænkt for at krympet (for det er ikke MIG, der er noget galt med ;) )

    SvarSlet