12. februar 2012

Arbejdet kalder

Så er det i morgen, jeg skal tilbage på mit arbejde efter knap 9 måneder på barsel. Tiden er fløjet afsted, og jeg kan slet ikke forstå, at det allerede er nu. Ærlig talt, så har jeg bildt mig selv lidt ind, at jeg bare skulle blive hjemme, men det bliver ikke ved med at gå.

Jeg har nydt at gå hjemme med min datter. Se hende vokse, lære hende at kende og bare have al tid i hele verden til hende. Jeg er taknemlig for at vi i Danmark har mulighed for at tage en lang barselsorlov. Jeg kunne faktisk have holdt barsel og ferie helt ind til slutningen af juni, hvis min kæreste ikke ville have haft barsel.

Og for sjov lige et par tal med, hvad jeg egentligt har fået tiden til at gå med:
  • Ammet 1400 gange - det svarer til omkring 10 døgn
  • Skiftet 1200 bleer - det tager så omkring 12,5 døgn
  • Gået 1000 km med barnevognen - det tager omkring 16 døgn
  • Masser utallige smil og "kys" fra min datter - og dem kan jeg heldigvis ikke sætte tid på

Ingen kommentarer:

Send en kommentar