25. januar 2012

Ugens mad

I dag vil jeg vise jer, hvad jeg serverede i sidste uge.


Jeg startede med en sprød omgang kylling med mandler. Retten er lavet i wok, og der er rødløg, snackpeber, bladselleri og bambusskud i. Retten var god og enkel og mandlerne gav det lille ekstra.


Derefter var der vegetar thai karry med masser af grønsager på menuen. Det smagte skønt og med en dejlig kokosmælksovs.


I fredags fik vi kammuslinger for første gang. Jeg serverede dem sammen med lynstegte grønsager. Kammuslingerne smagte ikke af meget, men jeg har lyst til at prøve igen.



I weekenden lavede jeg en pizza med spinat og laks. Pizzaen er nem at lave, og den smager overraskende godt. Opskriften er fra Karolines køkken og kan findes her.

3 kommentarer:

  1. Vegetarretten ser godt ud, er det bare grøntsager og kokosmælk?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.

      Ja, det er lynstegte grønsager, rød karrypasta, bouillon og kokosmælk.

      Slet
  2. Super!
    Det lyder lige som et aftensmåltid, der vil passe ind på de dage hvor jeg kommer meget sent hjem fra arbejde :)

    SvarSlet