27. januar 2012

Madudfordringen 2012 - Januar - Madpakker

Jeg deltager i Frk. Kræsens madudfordring 2012.



Udfordringen i januar er madpakker. Jeg plejer at have madpakke med på arbejde, så masser af inspiration er velkommen til mig, nu hvor jeg snart skal til at lave madpakke igen.

Nu på barsel er der ingen madpakker, og min frokost ser typisk sådan her ud:



Mit bidrag til madudfordringen er pizzasnegle. Jeg har valgt den ultranemme løsning med købedej og masser af rester fra køleskabet. I køleskabet var der tomatsovs til at smøre på dejen, champignon, rødløg og reven ost til fyld. Jeg købte lidt kyllingtern til at supplere med.



Champignon og løg blev skåret i tern. Tomatsovsen blev smurt ud over dejen, og fyldet kom ovenpå.



Jeg rullede derefter dejen sammen og skar rullen i skiver.



Pizzasneglene blev bagt ved 200 grader i 13 minutter.


Også var der snacks til mødregruppens store glæde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar