2. januar 2012

Jeg har en plan!

I dag er der nøjagtig 6 uger, til jeg igen skal møde op på arbejde. Og nu haster det pludseligt lidt med at få gjort alle de ting, som jeg gerne vil har ordnet, mens jeg har barsel.

Jeg har følgende planer:
  • Sy flere bukser til min datter
  • Koge marmelade
  • Lave en stor forkromet madplan
  • Få skabt et eller andet overblik over mine kogebøger og opskrifter
  • Få styr på mine mange fotos på computeren - det er en uendelig opgave med alle de fotos vi hele tiden tager
  • Arbejde videre med "Barnets bog" til min datter
  • Få en fotobog med billeder fra Paris lavet færdig
En tilføjelse til planen:
  • Læse Giganterns fald af Ken Follett
I dag vil jeg starte med at koge noget marmelade, så er jeg kommet godt fra start med min plan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar