17. december 2011

Torvehallerne

Forleden var jeg endelig inde og se de nye Torvehaller i Københavns centrum.

Jeg gik længe rundt i hallen med chokolade, te, krydderier og andre spændende varer. Jeg begrænsede mig til at købe en grøn kvædete hos Tante Te. Jeg glæder mig til drikke teen i de mørke morgener. Boderne med chokolade var meget fristende, men jeg modstod fristelsen.

I hallen med kød, fisk og ost købte jeg spændende ost. Jeg købte en fast gedeost og en smagfuld skæreost. Gedeosten smager godt, men det er vist sådan en, man kun sætter pris på, hvis man kan lide gedeost. Og skæreosten er god uden at være stærk, og sådan kan jeg godt lide min ost.



Jeg skal helt sikkert ind i Torvehallerne igen og snuse rundt. Der var mange spændende og anderledes ting at købe samlet på et sted. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar