19. december 2011

Kent Kaffe

For et par dage siden mødtes jeg med veninde på Kent Kaffe på Nørre Farimagsgade. Det var mit første besøg hos Kent Kaffe, og jeg synes, det er rigtig hyggeligt sted.

Der er masser af forskellig kaffe og te på menukortet, og særligt kaffen er i højsædet på cafeen. Det var dog en æble-mynte te som jeg fik at drikke og et stykke smørrebrød med flæskesteg at spise. Begge dele var rigtig lækre, og det var rart med en cafe med noget andet end sandwish og burgere.

Til dessert fik vi chai latte og fragilite med mokkacreme. Fragiliten var virkelig lækker og god på en regnvejrsdag.



Cafeen får et stort plus ved at være babyvenlig. Der blev ikke kigget skævt til os over at have børnene med. Der er en fin pusleplads og en god sofa til at sidde i med børnene, så der tager jeg gerne min datter med igen. Og særligt da hun sov den første time, vi var der, så er det jo nemt at være på cafe med et lille barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar