24. december 2011

En julehilsen

Min lille nisse og jeg ønsker jer alle en glædelig jul.



Jeg håber, I får en dejlig dag og aftes lige på den måde, som I ønsker at fejre jul.

Vi skal igennem det helt traditionelle program. I formiddag skal vi drikke kaffe med hele min fars familie, så vi bliver en 25 mennesker. Jeg glæder mig til at se mine fætre og kusiner igen. I eftermiddag skal hunden og barnevognen luftes, inden vi skal se Disney Show. Og i aften går det løs med kalkun, ris ala mande, dans om træet og gaver.

Jeg kom i julestemning for et par dage siden, da jeg var i tivoli. Og jeg har glædet mig til i dag, da det er meget specielt at skulle fejre min datters første jul. Nu håber jeg ikke, at hun stikker i et stort vræl, når vi begynder at synge.

3 kommentarer:

  1. Glædelig jul :)

    Hvor er din datter smuk!

    SvarSlet
  2. Kært billede :-)

    Håber nissen tog syngeriet pænt - glædelig jul herfra :-)

    SvarSlet
  3. Trine: tak for dine søde ord om min datter

    Piskeriset: Min datter synes det var hyggeligt at danse om juletræet.

    SvarSlet