21. november 2011

Urban Outfitters

Jeg er et frygteligt vanemenneske, når det kommer til at gå i butikker. Jeg skal helst i de samme velkendte butikker, og jeg er ikke god til at komme i nye og ukendte butikker.

Så jeg var ude i helt ukendt land, da jeg var i Urban Outfitters forleden. Min kæreste er meget begejstret for butikken og især alle de sjove tekniske apparater, nips og coffee table bøger, man kan få derinde. Og efter at have været i butikken, så deler jeg hans begejstring.



Jeg kunne gå længe rundt derinde og snuse i de mange ting til boligen. Men det nu de to store borde med bøger om alt muligt, der fik min store opmærksomhed. Der var mange spændende bøger om alt muligt spændende. Butikkens tøjafdeling nåede jeg slet ikke op og se på.

Med hjem kom flotte kulørte billederammer til en lille billedevæg.




Jeg fandt også den flotteste og lækreste bagebog nemlig The Primrose Bakery Book. Bogen er fyldt med lækre opskrifter og flotte og inspirende billeder af cupcakes, lagkager og skærekager. Ih, der er så meget lækkert bagværk i bogen.



3 kommentarer:

  1. Jeg elsker OU. Den pinke lampe er derfra. ;)
    Sikke fine rammer - dem må jeg ind og kigge på!

    SvarSlet
  2. Skønne køb! Jeg kan også få eviheder til at gå i Urban Outfitters når jeg endelig er i KBH :)

    SvarSlet
  3. UO er også et af mine favoritsteder at snuse rundt, elsker simpelthen at butikken er så anderledes end mange af de andre strøgbutikker.

    Synes der er så mange finurlige ting i den butik.

    SvarSlet