3. november 2011

Pakkeposten kom forbi del 1

Jeg har internetshoppet i stor stil de sidste par uger. Og jeg vil lige vise noget af det, som pakkeposten er kommet med.

Fra Amazon kom der underholding til mig:


Den tredje sæson af Trudors. Vi er først lige startet med se den anden sæson, men det er rart at vide, at tredje sæson ligger og venter. Jeg var helt vild med første sæson, så jeg håber, at kvaliteten holder i anden og tredje sæson.


To bøger: Ken Follett's Fall of Giants; en meget tyk bog, så det kommer nok til at tage et par måneder at komme igennem, men jeg glæder mig til at læse den. Og den anden bog er Tom Rachman's The Imperfectionists, som jeg læste en anmeldelse af i Politiken for et par uger siden, og jeg var solgt. Bogen lød virkelig spændende, så den glæder jeg mig også til at læse.


Sidst men ikke mindst en kogebog til samlingen: Gordon Ramsay's Great Escape i Indien. TV3 viste en lille serie, hvor Gordon Ramsay rejste rundt i Indien, og det var meget underholdende og sjovt at se, og siden da har jeg gerne vil have fingre i kogebogen. Og den glæder jeg mig også til at læse og til at afprøve nogle retter.

3 kommentarer:

  1. Så er underholdningen sikret! Sikke en masse køb :)

    SvarSlet
  2. Nice! Jeg er selv en smule i gang med 1. sæson af The Tudors, men så kom der et par andre serier 'i vejen'. Håber dog at komme i gang med den igen senere på måneden. Hvad synes du om den? (altså uden at røbe for meget ;-))

    SvarSlet
  3. Trine, det er dejligt med god underholding til de mørke vinteraftner,

    Piskeriset: skuespillerne leverer en rigtig god præstation i Tudors, også er historien og alle intrigerne rigtig spændende at følge med i.

    SvarSlet