28. november 2011

Jeg har vundet!

Desværre var det ikke i lotto jeg har vundet, men derimod 3 flasker vin.



Jeg var meget overrasket, da et pakkebud forleden kom forbi med 3 flasker vin til mig. På pakken kunne jeg se, at afsenderen var min fagforening, men hvorfor jeg havde fået vin, kunne jeg ikke lige regne ud.

Da jeg fik pakket vinen op, så der et fint lille kort, der forklarede det hele: "Tillykke, du har vundet tre flasker vin som tak for din besvarelse i årets lønstatestik"

Også gav det hele meget mere mening. Jeg vinder så sjældent noget, så det var rart at jeg endelig var heldig.

3 kommentarer:

  1. Årh hvor skønt! Det var da en dejlig ting at vinde :)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! Tillykke med det - altid dejligt med sådan en overraskelse :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med vinen :)

    Jeg vinder også sjældent noget, men jeg trøster mig med, at jeg må have held i kærlighed, når nu jeg ikke har held i spil. Det samme gælder nok for dig.

    SvarSlet