7. november 2011

4 måneder

I dag bliver min datter fire måneder. Og sikke en udvikling, der er sket.

  • Nu kan hun ligge på maven og holde ved legetøj eller skubbe det væk.
  • Nu pludrer, snakker og hviner hun i et væk - og især om natten synes hun det er hyggeligt at snakke sig selv i søvn.
  • Hun har fået øje på sine fødder, men har ikke rigtig haft fingre i dem

Hun er også vokset rigtig meget. Jeg ved ikke, hvor tung og lang hun er, men jeg gætter på ca 6 kilo og 65 cm.
Hun er lige begyndt at sove i tremmesengen, da liften er ved at være for smal til alle hendes spark og vilde armbevægelser.

Første gang i liften, da hun var tre dage gammel
- jeg kan ikke forstå, hun har været så lille



Nu fire måneder senere

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke med hende.

    Min datter fylder snart 3 mdr, og jeg kan heller ikke helt forstå, den udvikling hun gennemgår hver dag. Det er jo fantastisk!

    SvarSlet
  2. Da jeg så Le for få dage siden, syntes jeg, hun var teenee tiny - men sammenlignet med billedet fra hun var tre dage gammel, er hun jo vokset helt vildt.

    SvarSlet
  3. Tine: Du har ret, det er helt fantastisk sådan en udvikling sådan et lille barn gennemgår.

    Louise: Le er ikke af de største, men hun er vokset godt.

    SvarSlet