17. oktober 2011

Respekt!

Jeg var meget alene med min datter her i weekenden, og jeg har fået stor respekt for de mødre og fædre, der er alene med deres børn hver dag. Det må være så hårdt at være på HELE tiden og aldrig lige kunne sidde i sofaen og slappe HELT af og vide, at partneren tager sig godt af barnet.

I aftes var jeg til sidst rigtig træt, og min datter gad ikke rigtig noget som helst, og der savnede jeg godt nok min kæreste til at underholde pigen. Men efter en omgang mad steg hendes humør gevaldigt, også pluderede hun løs i en halv time, mens jeg så Borgen.

Her i hverdagene er jeg tit fuld af lettelse, når jeg hører min kæreste låse hoveddøren op sidst på eftermiddagen. Yes, så er vi to til at tage os af barnet, og to til at dele de sjove øjeblikke.

Min datter er lige pludselig blevet god til at sove lange lure, så nu sidder jeg nærmest og tripper efter, at hun skal vågne, så vi kan lege og hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar