31. oktober 2011

Læst i oktober

Nu nåede vi til den sidste dag i oktober måned og traditionen tro vil jeg lige fortælle, hvilke bøger jeg har læst i oktober.

Og endelig har jeg fået lidt mere tid til at læse, så jeg har nået at læse mere end blot bogklubsbogen og bogudfordringsbogen. Eller jeg vil sige, at jeg har taget mig mere tid til at læse fremfor at surfe hovedløst rundt på nettet.

Jeg har læst:
  • Harper Lee: Dræb ikke en sangfugl
  • Anne Franks dagbog
  • 100 hemmeligheder om at være mor
  • Dennis Christiansen: Far alene hjemme
  • Christian Mørk: De ti herskere
Dræb ikke en sang er bogklubsbogen til november, så den vil jeg ikke skrive mere om lige, men jeg arbejder på en anmeldelse af den.

Anne Franks dagbog var min bog til bogudfordringen i oktober, hvor jeg skulle læse noget om en historisk begivenhed. Dagbogen var fantastisk, og det var en stor oplevelse at læse den.

100 hemmeligheder om at være mor og Far alene hjemme er barselsgaver til henholdsvis min kæreste og jeg. Begge bøger er hurtigt læst, og især Far alene hjemme satte lidt tanker i gang om både min og min kærestes situation, når han overtager barslen til februar.

Endelig læste jeg også Christian Mørks De ti herskere. Jeg tygger stadig på bogen, og jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om bogen, men jeg skal nok skrive en anmeldelse.

 

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at høre mere om, hvad du synes om bøgerne. Jeg overvejer at købe far-bogen til et vennepar, der venter sig til næste år - kan den anbefales?

    SvarSlet
  2. Jeg synes far-bogen var lidt tynd, men skal den kommende far på barsel i længere tid, så giver bogen et godt indblik i barsel for en mand.

    SvarSlet