21. oktober 2011

Halloween i Tivoli

I går trillede jeg tur til Halloween i Tivoli sammen med alle andre børnefamilier i København. Der var mange barnevogne, børn i flyverdragter og lange køer til forlystelserne.



Visse steder var Tivoli pyntet op med græskar, og der hvor der var pyntet var det fint. Men jeg synes, at der var sparet lidt på pynten, da der var store dele af parken, der ikke var pyntet. Jeg er spændt på at se, hvordan julemarked bliver i år.


Jeg gik en runde i haven, mens barnet sov i barnevognen.


Det var hyggeligt at være i Tivoli igen. Det har jeg ikke været siden, dagen før jeg fødte, hvor det var drønvarmt og sommer.


Inden jeg fødte, havde jeg forventet, at jeg ville komme i Tivoli et par gange i sensommeren, men det blev ikke til noget. Så jeg er glad for, at jeg kom afsted i dag.


2 kommentarer:

  1. Det ser meget hyggeligt - elsker de smukke græskar her i efteråret. Tager du til julemarkedet hvert år?

    SvarSlet
  2. Jeg er som regel til julemarked et par gange. Jeg har årskort til Tivoli, og det skal jo bruges :)

    SvarSlet