23. september 2011

Drømme

I går sov jeg for en gangs skyld længe, så fra kl halv otte til kl ti oplevede jeg følgende:

At hele min folkeskoleklasse gik forbi udenfor min lejlighed. De skulle holde komsammen, og jeg var ikke inviteret, og jeg var meget sur.
Senere kom jeg dog med og deltog i en politisk debat med Louise og Anders. Det var første gang, jeg var i sådan en debat, men jeg var vildt god.

----

Hele min familie var til fest med min farmor og farfar. De var til stede i lokalet, men vi var lidt triste alligevel, da vi godt vidste, at de var døde.

----

Festen ovenfor får et royalt indslag, da Dronning Magrethe pludselig dukker op. Jeg står med min datter på armen, og pludselig åbner en scene sig. Jeg siger wauw, men så bliver jeg irettesat af Dronningen, der siger: "Nej, Anette, man siger ikke wauw, man siger derimod " det var flot""

Og et eller andet sted midt i det hele har min datter lært at sidde selv

Jeg følte mig lidt konfus, da jeg vågnede op fra de mange drømme.

2 kommentarer:

  1. Haha. Du har sjove drømme! :D
    Da du startede med at skrive om din folkeskoleklasse, tænkte jeg "Neeej, hvor hyggeligt at de lige havde fundet ud af at komme forbi Anette, mens hun er på barsel, men hvor er det ærgeligt at de kommer hvor hun sover.". Og så læste jeg videre.... :D

    SvarSlet
  2. Ja, det var et par ret sjove drømme :)

    SvarSlet