2. september 2011

Der var engang ....

for 12 år siden, hvor jeg startede på universitet. I disse dage starter de nye studerende på universitetet, og jeg kan følge med i deres introarrangementer, som "mine" græsplæner ofte ligger græs til.

Der fik mig til at tænke tilbage på den gang i et helt andet årtusinde, hvor jeg startede på universitet. 12 år er virkelig lang tid, og der er sket så mange ting siden.

Indtil for ca to år siden, havde jeg svært ved at forstå, at jeg altså ikke var studerende længere, til trods for, at blev kandidat tre år tidligere. Men nu er der bestemt ikke mere studieliv over mit liv. Jeg saver som sådan ikke studielivet, jeg er utrolig glad for, hvor jeg er lige nu i mit liv. Men de hyggelige stunder i læsegeuppen, de nørdede forelæsninger og sjove stunder på kollegiet kan jeg godt savne af og til. Og ja bare det at læse i en lærebog og få ny viden, det kunne jeg godt lide, og desværre er der ikke tid til det på mit arbejde.

Hav en dejlig weekend allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar