18. august 2011

Ud og se med DSB

Far, mor og barn er steget på toget mod Jylland. Det er vores første tur så langt med den lille, og jeg har haft mine bekymringer om det. Jeg havde frygtet, at det temperamentsfulde barn ville skrige løs, men det har hun ikke - endnu. Desværre er det ikke et hyggevisit vi skal på hos min familie. Min farmor døde i mandags og skal begraves i morgen. Det er slet ikke gået op for mig, at min søde farmor ikke er her mere. Så det bliver godt for erkendelsen at mødes med min familie og sige farvel til hende.

3 kommentarer:

  1. Jeg kondolerer.
    Trist at første tur mod det jyske med datteren ikke er med hende i fokus, men med en begravelse.

    SvarSlet
  2. Det er jeg meget ked af at høre. Men jeg ønsker jer ikke desto mindre en god tur, selvom formålet med rejsen er trist.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Begravelsen var smuk, og det var et fint farvel til min farmor.

    Min datter fik masser af opmærksomhed, da hun var med til mindekaffe.

    SvarSlet