4. august 2011

Sidste nyt fra babyfronten

Nu må det være på tide med en lille up-date her fra babyfronten:

Min datter er nu 4 uger gammel
Hun er vokset og er nu starter med at bruge størrelse 56 i tøj
Hun smilede til mig for første gang i sidste uge, og det var en fantastisk oplevelse
Hun er blevet rigtig god til at have øjenkontakt med mig
Hun er så dygtig til at holde hovedet, når hun ligger på maven
Hun tror, hun kan kravle, så hun bliver vildt sur, når hun finder ud af, at det kan hun ikke
Også er hun bare noget så dejlig

Fra et vågent øjeblik

Gået omkuld efter en omgang mad

6 kommentarer:

  1. Hold da fest hvor er hun fin!

    og sikke en hårpragt!

    SvarSlet
  2. Åh, hun er en smuk lille en! Man blir' da om muligt lidt mere skruk af sådan nogle skønne billeder :)

    SvarSlet
  3. Årh, hvor er hun skøn! Og sikke en masse dejligt hår.

    Jeg har termin imorgen, og bliver da endnu mere utålmodig når jeg ser din skønne pige!

    SvarSlet
  4. Hvor er hun sød og fin! Hende kan man da kun holde af :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke, hvor er hun skøn !! :-)

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for jeres søde kommentarer til min lille pige.

    SvarSlet