5. juli 2011

Nyt kamera

Jeg har fået et nyt kamera.

Kameraet er et lille kompakt digitalkamera fra Sony - model WX7. Kameraet er mindre end min mobiltelefon, og jeg skal lige vænne mig til at den lille størrelse. Til gengæld fylder kameraet ikke meget i tasken.



Kameraet har alle mulige forskellige indstillinger, og jeg er igang med at afprøve de mange funktioner og indstillinger. Der er bl.a. en funktion til madbilleder, og en funktion er gør det muligt at tage billeder i modlys.

Her er lidt af de billeder, som jeg har taget indtil videre.




2 kommentarer:

  1. Tillykke med kameraet! Jeg glæder mig til at se flere billeder!

    Jeg trænger også voldsomt til et nyt kamera. Det er først for nylig, det er gået op for mig hvor ringe, det jeg har egentlig er (gemalens telefon tager bedre billeder...)

    Satser dog på, at min fremtidige smartphone vil kunne opfylde mine dag-til-dag kamera-behov, og så vil jeg til de fine lejligheder på et tidspunkt investere i et spejlreflekskamera med nogle gode linser. F.eks. er jeg ret fascineret af den linse mange modebloggere bruger, der kan stille super skarpt på et objekt og så sløre hele baggrunden. Og en telelinse kunne også bare være super fed!

    Men nu glæder jeg mig i første omgang til at få min iPad... Det bliver så fint!!!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have.

    Der kommer flere billeder en af dagene, for jeg var i tivoli i går for at teste kameraet.

    Spejlreflekskameraer er supergode, men de er bare så store at slæbe rundt på, og det kender jeg mig selv godt nok til at vide, at det gider jeg ikke.

    SvarSlet