31. juli 2011

Læst i juli

Så nåede vi den sidste dag i juli måned, også er det tid til at gøre status, over hvad jeg har læst.

  • Neil Strauss: Spillet
  • J. K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone
  • Ludvig Holberg: Erasmus Montanus
  • Herdis Møllehave: Le
  • J. K. Rowling: Harry Potter and the Champer of Secrets
Spillet er en bogklubsbog, så den vil jeg ikke skrive mere om.
 
Eramus Montanus var bogudfordringsbogen til juli måned, og jeg er ikke begejstret for skuespil. Jeg synes, det var en sej omgang at komme igennem.
 
Jeg er startet forfra med at læse Harry Potter, og her i juli nåede jeg de første to bøger. Bøgerne er dejlige at læse og fyldt med underholdning.
 
Og til slut en bog der kan tælle med i min danske bogudfordring nemlig Herdis Møllehaves Le, der var rigtig interessant at læse.
 
Jeg er meget tilfreds med min læsning her i juli, når man tager i betragtning, at jeg nu har en baby i huset. Men heldigvis er der tid til at ligge i sofaen med en bog.

2 kommentarer:

  1. Det er et spændende udvalg af bøger. jeg er spændt på, hvad I mener om 'Spillet' - bogens forside har flere gange fristet mig, så jeg fik lyst til at læse den, men så langt er jeg endnu ikke kommet.

    Og Potter - det må have været et glædeligt gensyn :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at diskutere Spillet med de andre i bogklubben, så se frem til en anmeldelse engang i efteråret på bogklubsbloggen.

    SvarSlet