16. juli 2011

Farvel til maven

Lige så meget, som jeg nød at være gravid og have en stor fin mave, lige så meget har jeg godt nok nydt at sige farvel til den. Det er skønt at kunne bukke sig ned igen, sidde med benene over kors, at kunne vende sig i sengen uden at det føles som en olympisk diciplin og at det ikke er besværligt at snørre et par sko.

Jeg synes, det går ret hurtigt for maven at trække sig sammen, og det er jo kun dejligt. Bare sådan for illustrationens skyld har jeg taget et billede af maven i dag og sammenlignet med maven en uge før fødsel. Jeg fik aldrig taget et senere billede, da det ikke lige var det vi tænkte på, da jeg pludselig stod der med veer.

1 kommentar:

  1. Det er skægt at se, at der er så stor forskel så hurtigt!

    Men selvfølgelig - musen har jo udfyldt en del af pladsen, så egentlig er det jo klart nok, det kan ses :)

    SvarSlet