21. juli 2011

14 dage

I dag bliver min datter 14 dage. De 14 dage er virkelig bare gået hurtigt. Jeg har lært vores datter lidt at kende, og forsøgt at vænne mig til min nye titel som mor. Min kæreste har været hjemme på barsel sammen med mig, og det har været rigtig hyggeligt at dele så mange oplevelser sammen med ham. Og det har været dejligt at være to til alt med baby'en.



Altså jeg tør næsten ikke skrive det, men jeg synes, pigen er forholdsvis nem at have med at gøre. Hun sover gode lure, spiser godt også er det bare hyggeligt at sidde og se på hendes store brune øjne, når vi har en hyggestund efter en amning.

På mandag starter min barske "hverdag", da jeg så skal være alene hjemme i løbet af dagen med baby. Det bliver spændende.

8 kommentarer:

  1. Ih hvor er hun skøn! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig kær - og sikke et smukt hår, hun allerede har :-)

    SvarSlet
  3. Jeg istemmer resten af koret: Hvor er hun altså bare dejlig!

    Ja, man skal selvfølgelig passe på ikke at jinxe det (ligesom hvis man på arbejdet ytrer, at der er ved at være ro på), men det er alligevel dejligt at høre, at det hele går så relativt let.

    Jeg håber iøvrigt, du venter med at besøge fabrikken til efter jeg er tilbage fra ferie. Jeg vil virkelig gerne have mulighed for at møde lille Le (iøvrigt stor ros fra gemalen over navnevalget!).

    Ellers kan det være, at jeg må kigge forbi en dag i min ferie og hilse på? Bare sig nej, hvis det er - og det mener jeg, for jeg har fuld forståelse for, at det formetlig godt kan være en smule frustrerende at gud og hver mand gerne vil hilse på, hvis alt man har lyst til bare er at lære det lille nye menneske at kende!

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er hun bare så fin. Iiih! :D
    Og hvor er det her bare et skønt indlæg at læse.

    SvarSlet
  5. Hvor er hun bare yndig :-)Helt bedårende.

    SvarSlet
  6. 1000 tak for de mange komplimemter af mit lille barn.

    Hårpragten er meget imponernende, og hun har små krøller lige efter et bad.

    Louise: du får lige en mail en af dagene og tak for rosen fra din mand :)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet