25. juni 2011

Så venter vi igen....

Så venter min kæreste og jeg igen. Først ventede vi i lang tid på at blive gravide, og nu venter vi på, at den lille pige dukker op.

Jeg har godt 14 dage til termin, men lige pludselig er fødslen bare rykket meget tæt på sådan rent mentalt. For det vil være normalt, hvis jeg føder i morgen, ikke at jeg forventer det. Men det er i hvert fald rart at være bevist om, at nu her snart bliver vi altså forældre.

Det ville være så rart at vide, hvornår det er, jeg går i fødsel. Så kan jeg undgå, at vandet går i Netto, og det er bare meget nemmere at planlægge alting. Men sådan er naturen ikke indrettet, så vi må vente pænt på, at baby er klar til at komme ud. 

Jeg forventer ikke at føde før termin, og jeg håber, at jeg kan nyde de sidste 14 dage, før babyen dukker op. Jeg har et bøger liggende, som jeg gerne vil læse, et lille syprojekt i tankerne, også håber jeg på lidt bedre vejr, så det er mere indbydende at komme udenfor.

Maven er efterhånden ved at være godt stor og rund, her er et billede fra i torsdags, hvor jeg startede på uge 38.

5 kommentarer:

  1. Du har altså bare den flotteste mave! Jeg synes striber slanker fint i det her tilfælde :P

    SvarSlet
  2. ANETTE!!!!!!!
    .....men flot mave! :)

    SvarSlet
  3. rijaH: Tak skal du have :)

    Mona: Undskyld - og tak

    SvarSlet
  4. Stemmer i koret omkring den flotte mave ;)

    SvarSlet