18. juni 2011

På Experimentariet

I dag har jeg været på Experimentariet med bogblogsdamerne. Det har været en meget underholdende og sjov dag med masser af gode oplevelser og afprøvning af alle mulige evner og sanser.

Jeg har aldrig været på Experminentariet før. Jeg havde en fordom om, at udstillingerne og tingene man kan prøve mest var for børn, men jeg blev nu også super godt underholdt - og en del af tingene var nu også mest for voksne.

Jeg har blandt andet forsøgt mig om flagermus, hvor man skulle bruge hørelsen frem for synet, tegnet spejlvendt (det var svært), testet min hørelse og lavet masser af sæbebobler. Også var der et fantastisk spejlkarbinet, hvor man kunne blive meget tynd og lang eller lille og tyk.

Vi fik også afprøvet vores viden om menneskets anatomi, da vi samlede det inde af denne mand:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar