30. juni 2011

Læst i juni måned

I dag har vi nået den sidste dag i juni måned, og det er tid til en lille status på, hvad jeg har læst i løbet af måneden.
  • Josefine Klougart: Stigninger og fald
  • Arundhati Roy: The God of Small Things
  • Sissel-Jo Gazan: Dinosaurens fjer
  • Kim Jørgensen: Den røde boomerang (anmeldereksemplar)
  • John Iving: Verden ifølge Garp
Jeg er kommet godt omkring i forskellige genrer og typer af bøger i denne måned, og jeg har været meget begejstret for flere af bøgerne, så det har været en rigtig god læsemåned.

Stigninger og fald var en stor stor fornøjelse at læse, og jeg vil varmt anbefale den til alle.

The God of Small Things var min bogudfordringsbog til Bøger fra andre kontinenter end Europa og USA. Denne bog var fantastisk og meget underholdende, endnu en anbefaling afsted til jer.

Og det samme skal gælde for Dinosaurens fjer, som jeg også var meget begejstret for.

Den røde boomerang er en bog, som Bogklubben Mener har fået til anmeldelse, så den vil jeg ikke fortælle mere om nu. Og Verden ifølge Garp er månedens bogklubsbog, og den vil jeg heller ikke skrive mere om.

Status på min danske bogudfordring er, at jeg nu har fået læst 11 danske bøger, der er udgivet fra 2000 og frem, hvor mit mål var 10 bøger, så den udfordring er nu gennemført. Til gengæld har jeg stadig kun fået læst to bøger, der er udgivet i perioden 1900 til 1999, så det må jeg jo have arbejdet lidt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar