11. juni 2011

Farvel til mit orange hjørne

Nu må jeg sige farvel til mit orange hjørne i mit lille hjem, som I kan se i min header på bloggen. I dag har vi nemlig bestilt en ny sofa, og den er ikke orange, men derimod lysebrun.

Livet med en fiks lille orange Klippan sofa fra IKEA har været godt. Sofaen har skabt masser af liv og farve i lejligheden. Men den er bare for lille, jeg har savnet, at både min kæreste og jeg kunne ligge ned i sofaen samtidig. Så en længere sofa har stået på ønskesedlen. 

Vi var i Bolia for et par måneder siden, hvor vi forelskede os i en Seville open-end sofa, vi ville vente med købet til engang i efteråret. I aftes så vi at Bolia gav 50% rabat på Sevilla sofaserien til og med i morgen, også måtte vi slå til med det samme i dag. Så nu har vi bestilt en sofa med puf, og jeg glæder mig til at få den hjem.

Billedekilde

Navnet på min blog er inspireret af den orange sofa. Blognavnet består, mens sofaen skal sælges til andre med lyst til farver i hjemmet.

3 kommentarer:

  1. Pyyyyyha, jeg troede lige at du ville lukke bloggen!
    (Bortset fra det, så er sofaen megafed!)

    SvarSlet
  2. Det som Charlotte skriver - jeg blev også nervøs et øjeblik :-D

    SvarSlet
  3. He he, nej I slipper ikke for mig :)

    SvarSlet