1. maj 2011

Pausen er slut

Jeg har holdt en god pause her fra bloggen en lille måneds tid. Og nu er jeg fyldt af gode ideer til alle mulige og umulige blogindlæg. Allerede en uges tid efter, jeg meldte ud, at nu holdt jeg pause, fik jeg lyst til at blogge igen. Men jeg holdt fast i pausen og har blot samlet de gode ideer sammen og fået masser af bloggerenergi.

I min blogpause har jeg læst et par tykke bøger, lavet forårsmad, været en tur i Paris, nydt det fine solskin, blevet ret så rund om maven og en barnevogn rigere.

Og lige et par billeder fra fredagens gåtur:

Oreo-is og lime med mynte kan varmt anbefales

Især med den fine udsigt ved Christianshavns Vold

Og mere Christians Vold

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage - velkommen hjem ;-)
    Glæder mig til at læse mere om dine seneste bogoplevelser.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :)

    Og der kommer en del bogindlæg, som du kan glæde dig til.

    SvarSlet