25. maj 2011

Klar parat barselstart

I dag har jeg været på arbejde for sidste gang i mindst 8 måneder. Det er en meget underlig tanke, at jeg nu skal gå hjemme og først gøre klar til at baby dukker op, og derefter passe og pleje den lille pige.

Ærlig talt, så har jeg ikke gjort mig mange tanker om, hvordan livet på barsel mon bliver, og at det at gå hjemme i så lang tid. Jeg har mest af alt bare set frem til i dag, hvor jeg kunne sige pænt på gensyn til kollegerne. At jeg så ser dem igen allerede på fredag til firmaskovturen er jo kun et plus.

Mine søde kolleger havde købt blomster til mig, så nu pynter de fine buketter her i lejligheden.


Jeg føler mig godt klar til barsel. Det går ret langsomt med at tænke efterhånden, og jeg har ikke været mig normale effektive jeg med noget som helst den sidste måneds tid. Samtidig er jeg også ved at være træt, og det bliver godt med muligheden for at smide mig på sofaen et par gange i løbet af dagen og smække benene op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar