23. maj 2011

I krukker og kasser

Jeg har sået, plantet ud og plantet om, så nu er der nyt liv i altankasser og krukker.

Den første kasser er lidt kedelig indtil videre. Jeg har sået purløg og persille, og nu er det jo spændende, hvornår det kommer op. Det halvdøde er en timian, som jeg havde købt som færdig plante. Nu er det spændende, om den kommer til live igen.

I næste kasse er der fine blomster.

Her er en købt mynteplante, de små basilikumplanter og en plante, der overlevede sneens frost og kulde. Jeg gætter på det er en persilleplante, men jeg er ikke sikker.

Endnu en fin sommerblomst

En plante med god vækst, som jeg vil forsøge at få til at klatre hen ad rækværket.

I de to krukker gemmer sig ærtefrø. Jeg er spændt på, hvordan mit ærteprojekt kommer til at gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar