5. maj 2011

En status på baby'en

Så har jeg vist skrevet nok om bøger for et par dage, og nu til noget helt andet:

En status på, hvordan det går med projektet om at blive mor. Og det går så godt, at mine kolleger er begyndt at kalde mig tykke. Maven vokser ekstremt meget for tiden, og sådan ser jeg ud i dag, hvor der er nøjagtig 9 uger til termin. Jeg kan stadig være i kjolen, som er en af mine yndlingskjoler, men jeg tror ikke det kommer til at gå alle 9 ni uger.



Og baby'en ja det har vist sig at være en pige. Hun er meget aktiv og ligger rigtig og mosler rundt inde i maven på mig. Det er ret vildt, når min mave lige pludselig er helt skæv eller spjætter, fordi hun lige skal have en måde at ligge på eller hun bare danser rundt.

I sidste uge blev hun skønnet til at veje ca. 1500 gram, og det er meget gennemsnitlig for sådan et 30 ugers foster. Også har hun en meget fin hjertelyd, jeg bliver så stolt, når lægen eller jordemoderen roser hjertelyden.

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde det lille menneske og især til at se, hvordan hun ser ud, og hvordan hendes personlighed er.

7 kommentarer:

  1. Er det en H&M kjole?

    For så har jeg den i sort, og den passer nu stadig, og jeg har kun 2½ uge til termin! Hurra for stof der giver sig! :D

    SvarSlet
  2. Kolleger kan være så høflige :-D
    Dejligt at høre, at det går godt - fortsæt den gode stil :-)

    SvarSlet
  3. Louise: Ja, det er en kjole fra HM, og det er godt med stof det giver sig.

    Piskeriset: Mine kolleger er noget så høflige :D Jeg håber at kunne fortsætte den gode gravide stil i endnu to måneder.

    SvarSlet
  4. Hvor er du fin, og sikke en smuk mave :-) Kan da godt forstå at den lille pige, mosler rundt derinde.

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Therese :)

    SvarSlet
  6. Jeg har haft for vane at kigge forbi ind imellem i håb om, at du ville genoptage din blog. Så har jeg imidlertid været lidt fraværende fra blogland i et stykke tid - men nu kan jeg med glæde se, at jeg har indtil flere indlæg, jeg kan hygge mig med her til aften :)

    Velkommen tilbage.

    SvarSlet
  7. Tak skal du have Louise. Jeg er også glad for at være tilbage :)

    SvarSlet