4. maj 2011

Det skal jeg læse i maj måned

Det kan både være en fordel og en ulempe at være med i både bogklubben og i bogklubbens bogudfordring, da det giver to bøger om måneden, som jeg skal læse. Nogen gange føles de to bøger som en sur pligt, og andre gange er det bare dejligt, at der er rammer for, hvad jeg skal læse. Og lige nu ser jeg det kun som en fordel, at jeg allerede kender de fire næste bøger, som jeg skal læse.

I bogklubben skal vi læse Stille dage i Mixing Part af Erland Loe. Jeg kender ikke noget til bogen på forhånd. Jeg har dog af og til kigget på hos boghandleren, da forsiden er meget fangende på mig. Jeg ser frem til at læse bogen.




Til bogudfordringen, hvor udfordringen byder på fantasy, vil jeg læse Steven Kings Revolvermanden, som er den første bog i The dark tower serien. I bogreolen har jeg En vampyrs bekendelser af Anne Rice stående, og den vil jeg også læse.

Og lige til at krydre det hele, skal jeg også læse Jussi Adler-Olsen, da jeg endelige er kommet igennem en meget lang kø på biblioteket for at låne bogen.



Så nu er der vist ikke så meget andet at sige end læs løs!

2 kommentarer:

  1. Hehe - den første bog har jeg læst - tilmed på norsk! En hurtigt læst og pudsig bog, som fik både gemalen og jeg til at gnække flere gange, mens vi læste den.

    Til gengæld er Stephen King-bogen en af de få af hans bøger, jeg ikke har fået læst. Kan være jeg snart bør få gjort noget ved det.

    SvarSlet
  2. Det lyder jo rigtig lovende med Stille dage i Mixing Park, og den bliver sikkert en velkommen adspredelse fra fantasyen.

    SvarSlet