22. maj 2011

Amager Fælled

Lørdag aften var kæresten og jeg en ude på en lille gåtur på Amager Fælled i et smukt aftensolskin. Min kæreste havde kameraet med, og det kom der mange flotte billeder ud af. Jeg har udvalgt et par stykker til bloggen.


Vi så to rådyr, der gik og græssede inde blandt træerne. Det var en dejlig overraskelse at se rådyr. Oftest ser jeg rådyr på markerne omkring mine forældres gård. Jeg havde ikke lige regnet med, at det ville ske i min egen "baghave".




For tiden er der masser af gæs på Fælleden. Men det var en enkelt hidsig svane, der blev fanget i linsen.


Det var skønt at slentre afsted og lytte til fuglenes sang og nyde solens sidste lys den dag.



3 kommentarer:

  1. Smukke billeder :-) Jeg har også oplevet et spændende dyreliv i min 'baghave'.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Virkeligt flotte billeder!

    SvarSlet
  3. Tak for rosen - den er givet videre til manden :)

    SvarSlet