1. marts 2011

Velkommen til foråret

I dag står der 1. marts i kalenderen, og dermed starter forårsmånederne, og det har jeg glædet mig til.

Tid til krokuser
Jeg ser frem til varmere vejr, mere dagslys, græsset bliver grønt igen, og der kommer blade på træerne.

Det kan så godt være, at vejret ikke helt viser sig fra den forårsagtige side, men foråret kommer tættere og tættere på, og det er vigtigt.

Og til vintergækker
Jeg glæder mig til at sætte vinterstøvlerne i kælderen, og til at pakke vinterfrakken, huerne og de store halstørklæder væk, og til at finde det lettere og tyndere tøj frem i gemmerne. Og selv om rengøring ikke er det mest interessante, så ser jeg også frem til at få lavet en grundig forårsrengøring i lejligheden, for sådan et skarpt forårslys er lidt afslørende.

Så goddag til foråret og velkommen tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar