12. marts 2011

Ugen der gik

Jeg kan tage et hurtigt kig her på min blog og i min Google Reader, også kan jeg konstatere, at det har været en uge, hvor jeg har haft travlt med alt mulig andet end at sidde og blogge eller læse blogs. 

Ugen har dels bestået af mange arbejdsopgaver med kort frist og generel bare hektisk aktivitet på arbejdet. Det betyder, at jeg er dødtræt, når jeg er kommet forbi aftensmaden, også er bloggen ikke lige det, jeg tænker på. 

Heldigvis har der også været plads til to gange venindehygge. Tirsdag aften mødtes jeg med bogklubben til månedens bogmøde. Vi mødtes på Cafe Luna på Christianshavn, en cafe der er blevet hypet lidt i blogland. Så mine forventninger var høje, men jeg blev skuffet. Cafeen var ikke særlig hyggelig, det trak helt vildt, også var maden ikke bedre end alle mulige andre steder. Til gengæld fik jeg FANTASTISK milk shake til dessert, den reddede hele aftenen. 
Torsdag eftermiddag mødtes jeg med en studieveninde til cafe latte og skønne cookies og masser af snak om graviditet, børnepasning, jobsøgning og hvad der ellers rører sig vores liv. Det er så dejligt med sådan en snak med min veninde.

Om lidt skal jeg i køkkenet og i gang med et eksperiment, som jeg har glædet mig til i flere dage. Hr. kæreste og jeg skal lave rigtig indisk mad: idli, dal og chutney. Jeg er meget spændt på det, og især når vi når til at spise det.

Hav en dejlig lørdag aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar