28. marts 2011

Det orange hjørne slukker ned for nu

I de sidste par måneder har jeg tænkt meget på min blog, hvad jeg vil med den, og hvordan jeg vil blogge.

Konklusionen på mine mange tanker er, at jeg tager en pause på ubestemt tid. Jeg er gået fuldstændig i stå med at blogge, og det føles mere som en sur pligt end en fornøjelse, og sådan vil jeg ikke have det med min blog.
Jeg lukker ikke bloggen ned, og det skal ikke udelukkes, at jeg måske får lyst og overskud til at blogge igen på et senere tidspunkt, og at jeg så vender tilbage.

Tak til alle jer, der har læst med og sendt en lille kommentar afsted i ny og næ, dem har jeg sat stor pris på.

4 kommentarer:

  1. Håber du vender tilbage igen på et tidspunkt, når lysten melder sig.

    Pøjpøj med spunken :-)

    SvarSlet
  2. Håber på at du vender tilbage på et tidspunkt, hvis lysten (og tiden) til at blogge vender tilbage.
    Det har været hyggeligt at følge med hos dig :)

    SvarSlet
  3. Jeg håber også at du vender tilbage, for hér skriver du ting om Baby, som du ikke gør andre steder - og jeg synes at det er så hyggeligt og spændende at følge med i.:o)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde hilsner.

    Spunken har det godt og sparker løs.

    SvarSlet