14. marts 2011

Byernes by

Her i hytten har en lille forårsrejse længe været på tegnebrættet, og længe var London destinationen for vores ferie. Men en dag blev Paris nævnt, og så var der ellers ikke langt fra tanke til handling, og nu er fly og hotel til Paris booket.

Billedekilde
Så om 4 uger nyder kæresten og jeg Paris og hinandens gode selskab. Jeg glæder mig til at komme ud og se lidt andet end København, nyde foråret og særligt til at være sammen med min kæreste. Og endelig kan vi med sikkerhed sige, at dette bliver den sidste ferie, inden vi bliver forældre, vi har et par gange håbet det, men nu skulle den være god nok.

Billedekilde
Jeg var i Paris i 1999, lige da jeg var blevet student. Og jeg kan kun huske lidt af ferien, jeg var i Eiffeltårnet og oppe i det meget store Pariserhjul, også kørte jeg med nattoget frem og tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar