7. marts 2011

Blip blop

Hvis man kunne sætte lyd på babyspark, så må det sige blip blop i min mave lige nu. Baby sparker lystigt løs derinde i den varme hule, og det er så dejligt at mærke.

I de sidste tre ugers tid har jeg kunnet mærke liv. Først som lidt blidt prikken, og nu er det blevet til mere og mere hårde spark. Og endelig har min kæreste også kunne mærke den lille sparke udenpå maven. Jeg kan bruge lang tid om aftenen på at ligge og mærke baby, der mosler rundt, for det er bare skønt. Og jeg glæder mig rigtig meget til at se barnet.

Og mens jeg venter, har jeg anskaffet mig lidt mere tøj til den voksende mave. Jeg fik pludselig et akut behov for nye farver i min garderobe, også kunne Pieces lige hjælpe med et par tank-toppe og et tørkløde, og i Vero Moda fandt jeg den stribede bluse, som er fin til arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar