23. februar 2011

Strøgtur

I formiddags var jeg en tur på Strøget. Jeg kommer meget sjældent på Strøget, da der altid er vildt mange mennesker, når jeg er der, som ofte er en lørdag, og det kan jeg slet ikke klare. Men på sådan en stille onsdag formiddag var der næsten flere varebiler end mennesker, så det var til at overskue.

Strøget
Målet med min strøgtur var ventetøjsshopping. Jeg var en tur i HM i går, og jeg var ikke imponeret af deres kollektion. Så i dag var det Mama-licious, jeg var ude at se på. Og det var helt sikkert meget mere mig. Så jeg fik købt mig et par jeans og en nederdel - begge med plads til den voksende mave.  


Nye jeans 

Ny nederdel
På vej hjem gik jeg forbi Christiansborg. En betjent bad mig om at vente, da de lige skulle have nogle biler ud inde fra Christiansborg. Der kom et par sorte biler ud, og i to af dem var der et royalt indhold. I den ene bil sad Dronningen og i den anden Kronprinsen. Jeg tror rent faktisk, det er første gang, jeg så de to royale personligheder i virkeligheden.

Nu er mine tre feriedage næsten gået. De er gået hurtigt, og jeg har ikke lavet særlig meget, men det var lige, hvad jeg trængte til.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser de fine ud dine nye ting!

    Engang jeg var med skolen på Ordrupgaard for et se udstiling af impressionistiske malerier, stod jeg længe ved siden af Dronningen og så på malerier. Det meste af tiden brugte jeg imidlertid på at debattere med mig selv om, hvorvidt det virkelig kunne være hende og kom frem til, at det var det nok ikke - det var lidt for mærkeligt, at hun gik rundt helt selv og så helt almindelig ud. Indtil det senere gik op for mig, at det faktisk HAVDE været Dronningen!

    SvarSlet
  2. Tak for din historie om kunstbesøget sammen med Dronningen, Louise

    SvarSlet