7. februar 2011

Motorikmonsteret på slap linie

I dag har jeg været til første omgang graviditetsgymnatisk. Det var rigtig godt, og jeg fik arbejdet kroppen godt igennem. Timen bød på masser af svingøvelser, så min ryg har det fantastisk lige nu.

Der var også en del øvelser, hvor både arme og ben skulle være i sving samtidig, også blev min stakkel motorik sat på en hård prøve. Jeg er ikke særlig god til at få højre arm og venstre ben til at gøre ting samtidig, og da slet ikke når jeg også skal forsøge at holde takten til musikken. Så jeg har lavet mine helt egne øvelser i dag og fulgt min helt egen sære rytme.

Jeg håber godt nok for barnet i min mave, at det kommer til at udvikle en lidt bedre motorik og rytmesans end mig, for det er lidt surt at stå og se, hvordan øvelsen skal laves og hjernen forstår det godt, men kroppen vil slet ikke gøre det samme.

Heldigvis var stemningen på holdet helt afslappet, og der er plads til at stå og gokke lidt rundt over ens fødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar