11. februar 2011

Lad det gå i fisk

Nu skal menu'en gå i fisk!

Et af mine store mål for madlavningen her i 2011 er at lave flere retter med fisk, prøve flere forskellige fiskearter end bare rødspætter og laks samt at købe frisk fisk hos en fiskehandler.

Og i dag går starten på de gode fiskeretter. Jeg har været hos fiskehandleren og købt hvidsej, og menu'en står på bagt sej med karryrodfrugter i aften.


Min viden om fisk er lille, så jeg har læst lidt om de forskellige fiskearter og hvornår de er i sæson i mine geniale fiskekogebog - God fisk let at lave. Der er masser af spændende opskrifter på alt mulig fisk og skaldyr, og jeg glæder mig til at afprøve masser af opskrifterne.

2 kommentarer:

  1. Jeg havde først lånt den kogebog af svigermor, men jeg endte med at synes, den var så god, at jeg også købte den. Glæder mig til at høre, hvad du laver fra den :-)

    SvarSlet
  2. Kogebogen er rigtig god, og det er dejligt, at det er et helt måltid man oftest laver.
    I fredags lavede jeg bagt lyssej (i bogen lange) med karryrodfrugter.

    SvarSlet