18. februar 2011

Familieweekend

Lige nu er jeg på vej på familiebesøg i det jyske. Jeg har ikke været i Jylland siden jul, så det bliver dejligt at se min familie igen. Min kæreste er blevet hjemme i København, så han kan få lidt alenetid.

I dag skal jeg besøge min søster, hendes kæreste og deres meget aktive hund. Jeg forventer at få et kæmpe måltid til aftensmad, også skal vi nok se X-factor og bare hygge.

I morgen skal vi fejre min nevøs 2 års fødselsdag. Jeg har glædet mig i flere uger til at se mine nevøer igen. Jeg har min "store" nevø på 2 år og en lille nevø på 3 måneder. Den lille har jeg kun set til jul, så jeg glæder mig til at se ham igen. Jeg må indrømme, at jeg er helt vild med min store nevø, jeg synes, han er den mest charmerende knægt, der findes, glad, sød og sjov og næsten aldrig ked af det eller sur. Så jeg håber at hans lillebror bliver lige så sød, han har i hvert fald noget at leve op til. 

Resten af weekenden skal jeg tilbringe hos mine forældre. Jeg går ud fra at det kommer til at inkludere mere mad, gåture med hunden og måske en dansk film, hvis min far får lov til at bestemme.

Søndag aften går turen mod København igen og tre feriedage som jeg har i næste uge, og jeg glæder mig.

Hav en god weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar