8. januar 2011

Tillykke

Jeg sender et stort tillykke afsted mod Rigshospitalet til Kronprinseparret med deres nyfødte tvillinger.

Jeg har ventet i spænding et par dage på, hvornår var det mon de kom til verdenen, og ikke mindst hvilket køn de to børn mon ville have. Og jeg synes, det er helt perfekt med en dreng og en pige. Så får vi endnu en prinsesse, dem er vi lidt i underskud af i det danske kongehus, synes jeg.

Tårerne kunne jeg ikke holde tilbage, da jeg læste nyheden. Og jeg kan vist ikke rigtig gemme mig bag graviditetshormonerne, da jeg også under normale forhold ville have knebet et par tårer eller fem over sådan en nyhed.

Og nu glæder jeg mig kun endnu mere til min egen baby kommer til verdenen. I går var der et halvt år til termin, og jeg købte det allerførste babytøj. Og selv om et halvt år lyder af meget, så skal det nok gå hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar