23. januar 2011

Søndag

Min søndag startede stille og roligt med en travetur ind til centrum. Det er lidt specielt at komme ud halv ti på en søndag formiddag, for der er ikke mange mennesker ude. Det var helt stille, da jeg gik ud af min hoveddør, men da jeg nåede Langebro kom der mere og mere trafikstøj, men stadig ikke mange mennesker på fortovene.

En næsten mennesketom Langebro

En øde Rådhusplads
Jeg havde sat bogblogspigerne stævne til brunch og blogplanlæg. Vi spiste brunch på Cafe G, og den kan anbefales. Fine retter, og ikke alt for mange ting at vælge imellem, så jeg kunne rent faktisk nå at smage næsten det hele, før jeg blev mæt. Også havde de nogle rigtig gode pandekager, en vigtig del af brunch for mig.

Efter brunchen gik vi en tur op i Rundetårn. Jeg kan godt lide at komme op i byens tårne og se ud det hele lidt fra oven. Det er sjovt at se byen fra et andet perspektiv, og Strøget ser helt anderledes oppefra, end når man står nede på gaden.

Udsigten fra Rundetårn
Hjemme igen står den på lidt vasketøj og masser af afslapning i sofaen. Sådan en omgang brunch har i hvert fald gjort mig godt træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar